قوانین و مقررات

  • دوشنبه, 12th ژوئن, 2023
  • 07:36هستم

فصل اول : تعاریف

1.1 – IDC یا Internet Data Center : مرکز خدمات داده ای اینترنت یا دیتا سنتر را گویند.

 

1.2 – DS یا Dedicated Server : سرور اختصاصی را گویند.

 

1.3 – VPS یا Virtual Private Server : سرور مجازی شخصی را گویند.

 

1.4 – منابع RAM یا Random Access Memory : میزان استفاده از حافظ اصلی سرور یا سرورهایی که به وب سایت خریدار سرویس دهی می کنند بر حسب مگابایت وقتی که کاربران آن سایت درحال استفاده ومشاهده آن سایت می باشند.

 

1.5 – منابع CPU یا Central Processing Unit : میزان استفاده ازپردازنده سرور یا سرورهایی که به وب سایت خریدارسرویس دهی می کنند جهت پردازش درخواست ها واجرای کدهای دینامیک آن سایت نسبت به کل توان پردازنده سروربه صورت درصد وقتی که کاربران آن سایت در حال استفاده ومشاهده آن سایت می باشند.

 

1.6 – فضای دیسک یا Disk Space : میزان استفاده ازپردازنده سرور یا سرورهایی که به وب سایت خریدارسرویس دهی می کنند جهت پردازش درخواست ها واجرای کدهای دینامیک آن سایت نسبت به کل توان پردازنده سروربه صورت درصد وقتی که کاربران آن سایت در حال استفاده ومشاهده آن سایت می باشند.

 

1.7 – پهنای باند یا Bandwidth : میزان رد وبدل اطلاعات بین کاربران وب سایت و سرور جهت نمایش و عملکرد یک وب سایت بر حسب مگابیت بر ثانیه. همچنین میزان ردوبدل اطلاعات بین دو سرور در صورتی که این اطلاعات به منظور سرویس دهی به کاربران آن وب سایت باشد.

 

Ping – 1.8 یا پینگ : معیاری برای احتساب فاصله‌ی زمانی اتصال بین دو دستگاه در شبکه است. از طریق میزان پینگ یک سرویس اینترنتی، می‌توان دریافت که چقدر طول خواهد کشید که یک بسته اطلاعات از سمت دستگاه هوشمند مانند کامپیوتر به سمت سرور رفته و دوباره از آن مسیر برگردد. پینگ درواقع تأخیر زمانی است که در هنگام انجام هر کار Online اتفاق میافتد.

 

1.9 – نرخ انتقال داده یا Data Transfer Rate : میزان تجمعی رد وبدل اطلاعات بین کاربران وب سایت وسرور یا سرورهای سرویس دهنده به وب سایت خریداربرحسب مگابایت در ٣٠ روز ماه میلادی . بالا بودن سرور: دردسترس بودن عمومی سرور در شبکه اینترنت در حداقل ٢ نقطه مختلف از دنیا بسته به سرویسهای مختلفی که روی یک سرور قراردارد باید پاسخ تستهای زیر مثبت باشد :

 

1.9.1 – وب سرور : Ping عمومی سرور یا پاسخ دهی سرور روی پورت ٨٠ ازطریق Telnet

 

1.9.2 – ایمیل سرور : Ping عمومی سرور یا پاسخ دهی سرور روی پورت 25 یا 110 از طریق Telnet

 

1.9.3 – دیتابیس سرور : پاسخ دهی سرور روی پورت های SQL Server (TCP 1434) و یا (TCP 3306) MySQL

 

Up Time – 1.10 یا آپ تایم : نسبت میزان زمانی که کلیه سرویسهای سرویس دهنده به وب سایت خریدار درشبکه اینترنت بالا می باشند به کل مدت قرارداد سرویس دهی به درصد، در صورتی که وب سایت یا برخی از سرویسها به دلیل عدم رعایت بندهای این قرارداد به حالت تعلیق درآیند در این زمان محاسبه نمی شود .

 

1.11 – IRC یا Internet Relay Chat : روشی برای چت و برگزاری کنفراس های اینترنتی می باشد.

 

1.12 – Spam یا هرزنامه : ارسال ایمیل به فردی بدون اجازه و اینکه گیرنده بخواهد.

 

1.13 – Spam Cop : وب سایت شناسائی ومقابله با اسپم Spamcop.net.

 

1.14 – Mail Server Open relay : میل سروری است که به شخص ثالث بدون احراز هویت اجازه ارسال ایمیل می دهد.

 

فصل دوم : هویت

2.1 – هویت خریدار : خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعاتی کاربران فست نود وجود دارد و سرویسهای خریداری شده در حساب وی مدیریت می شود.

 

2.2 – در هنگام ثبت اطلاعات در پرتال کاربران هر شخص حقیقی یا حقوقی می بایست تمامی اطلاعات مربوط به خود را به زبان فارسی یا انگلیسی وارد کرده و فقط می تواند صاحب یک حساب کاربری در بانک اطلاعاتی فست نود باشد. همچنین استفاده هر گونه اطلاعات جعلی درحساب کاربری از جمله نام و نام خانوادگی ، پست الکترونیک ، تلفن همراه و … ممنوع بوده و در صورت عدم رعایت ، حساب کاربری شخص خاطی حذف و سریس های ایشان حذف می گردد.

 

2.3 – خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرسها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد. فست نود حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید یا از مشتری درخواست احراز هویت الکترونیکی کنید. فست نود حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید و بعد از مدتی مشخص نسبت به حذف سرویس های مشتری اقدام کند .

 

2.4 – مالکیت سرویس و کلیه مسئولیتها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خریدار ویا نماینده خریدار هریک به تنهائی می باشد.

 

2.5 – در صورتیکه به درخواست مشتری و در راستای کاهش هزینه ویا بهبود کیفی خدمات نگهداری و تمدید، به جای مشخصات خریدار، مشخصات فست نود به عنوان ارائه کننده خدمات، ثبت شده باشد همچنان مالکیت و کلیه حقوق و مسئولیتهای قانونی بر عهده خریدار خواهد بود.

 

فصل سوم : تغییرات توافق نامه ، تعرفه ی سرویس ها و تغییرات فنی

3.1 – تغییر در توافق نامه : توافقنامه استفاده از خدمات فست نود تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران وسایر قوانین بین المللی و توافقات مجامع بین المللی ناظر بر سرویسهای قابل ارائه فست نود و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین وماهانه امکان تغییر دارند، فست نود حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند ونسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت فست نود در دسترس عموم خواهد بود.ضمنا فست نود مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر درخصوص تغییرات احتمالی نداشته وخریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت فست نود کنترل نماید.

 

3.2 – تغییر در تعرفه ی خدمات :

 

3.2.1 – در صورت تغییر تعرفه درحین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمتهای جدید خواهد بود . لیکن خدمات خریداری شده با تعرفه قبلی تا پایان دوره آن ارائه می گردد.

 

3.2.2 – تغییرات تعرفه از طریق وب سایت منعکس شده وخریدار موظف به تبعیت از آن برای سفارشات جدید می باشد مگر اینکه پیش فاکتور مهلت داری در اختیار باشد که قبل از تغییرات تعرفه برای وی صادر گشته باشد .

 

3.3 – تغییرات فنی : فست نود برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد فست نود موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت فست نود، پرتال کاربران یا پرتال پشتیبانی ویا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید. هرگاه به دلیل موارد ضروری، فست نود امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد ویا فوریتهای فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان ونحوه تغییرات نخواهد داشت ضمناخریدار به فست نود وکالت می دهد تا درزمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیتهای سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی ، سرور های مجازی و سرویسهای میزبانی آن نماید.

 

3.3.1 – کنسلی سرو های مجازی درصورتی که اولین سفارش خریدار از فست نود باشد و تنها در 24 ساعت اول فعال سازی سرویس میسر میباشد.

3.3.2  - هزینه ها بصورت ریالی عودت نمیگردد و فقط به اعتبار پنل برای خرید های بعدی شارژ میگردد

 

 

فصل چهارم : تحویل خدمات

4.1 – نحوه تحویل :

 

4.1.1 – پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل  مندرج در پروفایل به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مورد نظر مانع تحویل سرویس نمی گردد.

 

4.1.2 – فست نود مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده وتحویل شده ندارد.

 

4.2 – زمان تحویل :

 

4.2-1 – حداقل زمان تحویل سرویس ها  حدود یک ساعت و حداکثر زمان تحویل برای سرویسهای فست نود که با عنایت به شرایط عمومی کشور وبا فرض بدترین حالات ممکن است به شرح ذیل است :

 

4.2.1.1 – سرور مجازی شخصی =>  از یک ساعت الی  1 روز کاری  که معمولا این مقدار بطور میانگین 3 ساعت میباشد ( سفارشهای بعد از تایم کاری ممکن است تاخیر تا روز بعد داشته باشند )

 

 

فصل پنجم : امنیت و محرمانگی

5.1 – به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه فست نود تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. فست نود هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با شرکت های دیگر را نمی پذیرد.

 

5.2 – فست نود با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.

 

5.3 – فست نود هیچگونه مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، آپ ها و یا برنامه های مورد استفاده خریدار ندارد.

 

5.4 – فست نود هیچگونه مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار وسرورهای خود ندارد.

 

5.5 – فست نود هیچگونه مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویسهای خریدار، توسط اشخاص غیر ندارد.

 

5.6 – فست نود موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها و نرم افزارهای موجود در سرویس خریدار می باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص غیر قرار نخواهد داد.

 

5.7 – فست نود تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران انجام می دهد از این رو فست نود نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسئولیتی ندارد.

 

5.8 – در صورت نیاز مشتری جهت برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و امنیتی آپ ها ، فست نود بنا به حجم کار ، مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع عیب نرم افزاری از مشتری می باشد.

 

 

فصل ششم : فعالیت های غیر مجاز خریدار

6.1 – تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می شود. فست نود تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد. فست نود حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که فست نود از تخطی یک خریدار از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف ، سرویس خریدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها فست نود بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی ، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین فست نود در صورت لزوم حق پیگرد قانونی شکایت و اخذ خسارت از متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا کشور محل قرارگیری سرورها خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. فست نود هیچگونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین خریدار متخلف مسئول جبران کلیه خسارات مادی و معنوی وارده به فست نود ، سایر مشتریان فست نود و یا IDC سرویس مورد نظر خواهد بود :

 

6.1.1 – استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حق کپی رایت ملی یا بین المللی.

 

6.1.2 – نصب ویا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد .

 

6.1.3 – ارسال یا اجرای فایلهای اجرایی مخرب مانند فایلهایی با پسوند com , bat , vbs و امثالهم و در صورت وجود این فایلها بدون اخطار از فضای خریدار حذف و با خریدار طبق ضوابط برخورد می گردد.

 

6.1.4 – خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروسها و یا سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی باشد.

 

6.1.5 – استفاده از برنامه های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس و سایر سرویسهای دیگر فست نود وسایر خریداران گردد.

 

6.1.6 – وجود فایلهای حاوی ویروس عمدا ویا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری.

 

6.1.7 – ارسال هرزنامه (Spam ) عمدا و یا سهوا (ملاک ، گزارش Spam cop یا سایتهای مشابه و یا بررسی تیم فنی فست نود می باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.

 

6.1.8 – ارسال ایمیل حداکثر 50 ایمیل در ساعت مجاز می باشد.

 

6.1.9 – ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا طبق هر شرایطی ممنوع است.

 

6.1.10 – ملاک ایمیل گروهی شباهت ٢ ایمیل خواهد بود .

 

6.1.11 – گزارش فنی فست نود و یا IDC که سرور میزبانی در آن می باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون فست نود .

 

6.1.12 – عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران . (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می باشد)

 

6.1.13 – در صورت ارسال اسپم سرویس به مدت ٢۴ و حداکثر یک هفته مسدود خواهد شد .

 

6.1.14 – انجام فعالیتهایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات فست نود به خریدار و یا سایر خریداران گردد.

 

6.1.15 – استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستمهای اشخاص ثالث.

 

6.1.16 – راه اندازی Mail Server Open Relay.

 

6.1.17 – انجام فعالیت IRC.

 

6.1.18 – عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس.

 

6.1.19 – مختل کردن امنیت سیستم یا شبکه . (در صورت بروز چنین مسائلی فست نود حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می دارد) نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل می شود:

 

6.1.19.1 – دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها ، سیستم یا شبکه.

 

6.1.19.2 – از جمله هر گونه تلاش برای جستجو ، اسکن یا آزمایش آسیب پذیری یک سیستم یا شبکه.

 

6.1.19.3 – مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر، میزبان یا شبکه ، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الکترونیکی.

 

6.1.19.4 – تلاش عمدی برای پر کردن فضای یک سیستم.

 

6.1.19.5 – تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایتها بدون مجوز از مالکان آنها و … .

 

6.1.20 – جعل هویت و ساخت حساب کابری در فست نود با اطلاعات نا معتبر و مواردی از قبیل:

 

6.1.20.1 – ثبت نام با اطلاعات نامعتبر و جعلی ، و عدم توانایی در احراز هویت و اطلاعات وارده ، درصورت درخواست فست نود از مشتری

 

6.1.20.2 – ایجاد حساب کاربری متعدد به جهت برخورداری از برخی شرایط که برای کابران جدید در نظر گرفته می شود ( در کل داشتن بیشتر از یک حساب کابری برای هر شخص حقیقی و حقوقی مجاز نمی باشد )

 

 

فصل هفتم : محدوده استفاده از منابع Traffic Data Transfer ، Disk Space ، CPU ، RAM و …

7.1 – فست نود در صورت تجاوز منابع سرویس کاربر از حدود تعیین شده ، حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی تا تعیین وضعیت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خریدار خواهد رساند. در این صورت ، فست نود ، پس از ارتقا سرویس توسط خریدار و یا کاهش مصرف ، اقدام به ارائه سرویس دهی خواهد نمود.

 

7.2 – در صورتیکه خریدار در استفاده از برخی منابع که قابل اندازه گیری نیستند از حد استاندارد سرویس تجاوز نماید به تشخیص بخش فنی ، فست نود حق قطع سرویس تا تعیین تکلیف جدید را دارد.

 

7.3 – پهنای باند سرویس هایی که با نام نامحدود ارائه میشوند در سرویس های خارج از کشور حداکثر 5000 گیگابات می باشد و در صورت مصرف بیش از این مقدار محدودیت هایی برای آن سرویس اعمال خواهد شد ولی قطع نخواهد شد، البته این مورد هم تصمیم نهایی برای سرویس دهی یا تعلیق آن با فست نود می باشد.

 

7.3 – پهنای باند سرویس هایی که با نام نامحدود ارائه میشوند در سرویس های داخل ایران ، برای ترافیک داخل کشور می باشد که از بستر پروتوکل های https , http و ftp عبور کند ، برای سایر موارد و همچنین برای دریافت و ارسال به خارج منوط به مصرف منصفانه هست ، طوری که شبکه و زیرساخت را دچار مشکل نکند.( تصمیم سرویس دهی با و یا بدون هزینه و یا عدم سرویس به مشتری با فست نود می باشد )

 

 

فصل هشتم : محتوا

8.1 – سرویسهای فست نود می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال ، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل موارد ذیل باشد : (البته محدود به موارد ذیل نیست)

 

8.1.1 – قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز.

 

8.1.2 – استفاده غیر مجاز از علائم و اسامی تجاری دیگران.

 

8.1.3 – استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران.

 

8.1.4 – هرگونه تخلف از قانون جرایم رایانه ای ایران.

 

8.1.5 – اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور.

 

8.1.6 – انتشار اکاذیب علیه دیگران.

 

8.1.7 – کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود.

 

8.1.8 – سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی.

 

8.1.9 – فروش یا تبلیغ هرگونه کالا یا خدمات غیر مجاز طبق قوانین جاری ایران و کشوری که سرورها در آن قرار دارد.

 

8.1.10 – سایتهای مرتبط یا حامی گروههای شناخته شده تروریست بین المللی.

 

8.1.11 – استفاده از سرویس های فست نود برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی و غیر اخلاقی.

 

8.2 – مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تامین شدۀ خریدار ویا متصل به دامنه خریداری شده از فست نود تماما بر عهده خریدار است . این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد وسهو ویا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام می پذیرد خواهد بود.

 

8.3 – در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جبران کلیه خسارات وهزینه های مادی ومعنوی کلی وجزئی وارد بر فست نود در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده خریدار خواهد بود.

 

8.4 – فست نود برطبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرویسها واقامه دعوا وارائه اطلاعات خریدار که محتوای مجرمانه در سرویس خود ویا در سرویس متصل به دامنه خود را دارد به مراجع قضائی اقدام نماید.

 

 

فصل نهم : مسئولیت خریدار

9.1 – خریدار موظف است که کلیه مواد توافقنامه، ضوابط فست نود و قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، فست نود حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی ودریافت خسارت از خریدار را دارد وخریدار موظف به جبران کلیه خسارات وهزینه وارده بر فست نود می باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس ویا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.

 

9.2 – خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر خریداران فست نود احترام بگذارند. فست نود حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. ضمنا خریدار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

9.3 – به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیما به نحوه استفاده از سرویس برمی گردد که با پایان سرویس به پایان می رسد. بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده وخریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی وحقوقی فست نود خواهد بود.

 

9.4 – کلیه مسئولیتهای عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می باشد و فست نود تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در بسته های میزبانی خود می باشد.

« برگشت